Obsługa klienta w spółce
Wykaz telefonów
Jednostka | Godziny pracy | telefon, adres poczty |
---|---|---|
Centrala | całą dobę | (22) 255-98-00 |
Izba Przyjęć Szpitala | całą dobę | (22/) 255-98-02 |
Sekretariat Spółki |
8:00 – 16:00 |
(22) 255-98-01 adres poczty elektronicznej |
Przychodnia Specjalistyczna |
8:00-19:00 |
(22) 255-99-00 |
Dokumentacja i Statystyka Medyczna | 8:00-16:00 w dni powszednie |
(22) 255-98-03 |
Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
- Pisma urzędowe oraz inne ważne pisma przychodzące do Spółki odnotowywane są w Księdze Kancelaryjnej, następnie kierowane przez Prezesa Zarządu do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia. Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji.
- W Spółce skargi i pochwały przyjmuje p. Magdalena Matysiak - Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta. Telefon (22) 255-98-08, adres poczty m.matysiak@szpitalzelazna.pl
- Osobą odpowiedzialną za kontakt z mediami jest p. Agnieszka Gibalska-Dembek - Dyrektor ds. PR i Marketingu. Telefon (22) 255-98-20, komórkowy 660 722 778, adres poczty media@szpitalzelazna.pl
- Wyjaśnień na temat świadczeń medycznych udzielają lekarze prowadzący lub lekarz dyżurny lub, w zależności od rodzaju sprawy, położne lub pielęgniarki.
- Organizację pracy w poszczególnych komórkach organizacyjnych określa regulamin pracy i regulamin organizacyjny.