Prawa pacjenta
W Centrum Medycznym „Żelazna” rozpatrywane są skargi i wnioski wniesione:
- pocztą tradycyjną
- za pomocą poczty elektronicznej
- faxem
- osobiście (sporządzany jest protokół ze spotkania)
- wrzucone do skrzynek opinii znajdujących się w każdym Oddziale Szpitala św. Zofii, Izbie Przyjęć i Przychodni Specjalistycznej św. Zofii
Każdy wniosek powinien zawierać:
- imię i nazwisko
- adres wnoszącego lub adres mail
- opis sytuacji
Termin odpowiedzi na skargę wynosi 30 dni. W przypadku konieczności przedłużenia terminu udzielenia odpowiedzi na skargę wnoszący jest o tym informowany.
Postępowanie z opiniami Pacjentów w Centrum Medycznym „Żelazna”
Wszystkich Naszych Pacjentów zapraszamy do podzielenia się z nami opiniami pozytywnymi dotyczącymi pobytu w Szpitalu Specjalistycznym św. Zofii, czy też związanymi z wizytą w Przychodni Specjalistycznej św. Zofii.
Opinie prosimy wrzucać do skrzynek opinii lub przekazywać na adres korespondencyjny, adres e-mail lub nr fax:
Centrum Medyczne „Żelazna” sp. z o.o.
ul. Żelazna 90
01 – 004 Warszawa
adres poczty internetowej: szpital@szpitalzelazna.pl lub m.matysiak@szpitalzelazna.pl,
fax: 22 25 59 913.